keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Kurun taikaa - Talkootanssit


Kurun taikaa
Talkootanssit
7.-8.6.2014

Ihanien ihmisten kanssa talkoissa Kurussa,
talon maalausta, halko talkoita, oksien ja roskien polttamista, hyvää ruokaa ja saunontaa.

Hymyilyttää.
Elämä on muuten ihan mukavaa!

“It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting.”
― Paulo Coelho,
Alchemist















“You never fail until you stop trying.”
― Albert Einstein











Työturvallisuus kohillaan, eikun miten se meni?




1906 rakennettu kansakoulusta löytyi myös yllätys, kappas täällähän on lahoa hirttä.
Onneksi kaikki on korjattavissa.




















 

“Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.”
― Ralph Waldo Emerson










Hyvää huomenta!

“I was smiling yesterday,I am smiling today and I will smile tomorrow.Simply because life is too short to cry for anything.”
― Santosh Kalwar, Quote Me Everyday









Kiitos rakkaat ja Kuru jälleen kerran!

“You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one. I hope someday you'll join us. And the world will live as one.”
― John Lennon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti